Yeni bir Sabahattin Ali kitabına kalbimi bırakıyorum. :) Sabahattin Ali kitaplarının en sevdiğim yanları; sade ama dolu dolu, sakin ama akıcı olmaları. Bu kitabı da en son okuduğum "Sırça Köşk" kitabı gibi kısa hikaylerden oluşmuş güzel bir kitap. Sabahattin Ali okumaya başladıktan sonra insan o güzel lisanı bir kitapla bırakamıyor. Bir eserini daha okuyum diye diye birçok eserini okumuş halde buluyorsunuz kendinizi :) Hatta hepsini tek seferde okumaya kıyamayıp aralara baska kitaplar koyuyorum ve 3.4 kitapta bir tekrar bu güzel lisanla resmen beynim dinleniyor. Sabahattin Ali kitaplarıyla ilgili daha birçok şey yazmak isterim ama şimdilik bu kadarı yeterli. Dilerim herkes ben kadar keyifle okur :)