S.Şnr.❥⁠

S.Şnr.❥⁠
@Snysnnrr
Herkes hep mutlu olmak ister, mutsuzluğu yaşamadan. Oysa düşünsene, hiç gece olmasaydı güneşin tadını çıkarır mıydı insan?
Kocaeli/İzmit
İstanbul
28 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
"Ama işte hayat böyle : Ne fazla şikayetçi ol, ne de fazla beklentili..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin...
1000Kitap
"Acı çeken çocukları görmek ve onlara yardım etmemek nasıl korkunç bir şey...”
1000Kitap
"Belki de yeteri kadar duyguya sahibiz ama onları ifade edecek kelimeleri kullanmıyoruz, Sonuçta da duygularımızı yitiriyoruz..."
1000Kitap
"Bazılarının kendileri kadar büyük acıları vardı ve elbette onlar arkalarında mahvolmuş yaşamlarından başka hiçbir şeyleri olmayan, ama sıkıntılarını kabullenmiş insanlardı..."
1000Kitap