Dünyanın bir işleyişi vardı. Güneş doğar, gün ağarır, gece
O' olur; bir an aya selam yollar, bir an gündüzü uğurlardık.
Bitmeyen ve mükemmel işleyen bir döngüydü bu. İki insanın
birbirini tanıması, sevmesi, birbirine güvenmesi, aşık olması
gibi... Ama bu döngü, mükemmel değildi..