İlk psikolojik roman olması açısından edebiyatımızda çok önemli bir yeri var. Bazı insanlar "Sadece ilk psikolojik roman olduğu için okudum." deselerde olay örgüsü ve insanların değişen ruh hallerinden kendinize bir pay çıkaracağınıza eminim. Kitap ilk başlarda biraz yavaş ilerliyor, bu durum sizi sıkabilir ama okumayı bitirdikten sonra iyiki okudum diyeceğinize eminim.