Almula

Almula
@Sophieesearth
Çalışmak, sevmek.. ~Kendime notlar~ Faculty of Economics
Yeni bir dua öğrendim, paha biçilmez
“Rabbi zidnî ilmen ve fehmen ve elhikni bissalihîn” Rabbim! İlmimi ve anlayışımı artır ve beni salihlerden eyle.” 😍
Mfy isimli okura yanıt verildi
Almula
Gerçekten çok güzel bir dua Allah hakkıyla istifade ettirsin 🤲🏻
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Birbirine bakanlar mı daha rahat konuşur aynı yöne bakanlar mı ? I.K.
Murat S. isimli okura yanıt verildi
Almula
Karşıt fikirlerde olsalar bile mi?
Bizler bu savaşa ilişkin olarak tarafsızlığımızı ilan ettik çünkü bu, kardeşin kardeşi öldürdüğü kirli bir savaş ve bu şekilde el- lerimizi kirletemeyiz. Buna gerek de yok. Gençlerimizi orduya göndermeyi reddettik çünkü bu savaş özgürlük için yapılan bir savaş değil. Bu şekilde insanlarımızın çoğunun hem canlarını hem de ruhlarını kurtardık. Canlarını kurtardık çünkü ölmedi- ler, ruhlarını da kurtardık çünkü öldürmediler! Yani hem cellat hem de kurban olmalarını engelledik. Bu tavrımız iyi niyetli tüm insanların destek ve takdirini kazandı. Bosna'nın dünya- daki prestijini ölçülmesi mümkün olmayacak şekilde yükseltti. Yabancı bir ülkede bulunursanız, bu bölgede meydana gelen bazı hadiseler nedeniyle haklı bir utanç duyduğunuz zaman gururla Bosnalı olduğunuzu söyleyebilirsiniz. Orada bu, barış, demokrasi ve insan hakları anlamına gelecektir. -A.İ.B
Almula
Muhteşem zeka 🌟🔅
İyi Akşamlar :) Kahve Arası
“Bir kitap karakteri gelip kalbine yerleşseydi… Hangisi olurdu?” 😊☕️ Ahmet Taş Soru Cevap🫢 Kitap Simyacıları Kulübü Nabzım
Ahmet Taş Düşüncesi
Almula
Feride
18 Yaşım
Merhaba bugün 19 yaşına girdim. 18 yaşım bol göz yaşı ile geçti. 12.sınıfta okul değiştirmek zorunda kaldım üstüne yks( geç başlama sorunsalı) Benim için stresli bir yaştı ama çok şey de öğrendim. Yaptığım her planın olmayacağını olmassada hayatın devam ettiğini. Onsuz yapamam dediğim insanlarsız da yapabileceğimi. Her zaman mükemmel olmak zorunda olmadığımı çok acılı olsada öğrendim. Bu yaşımı ayrı sevdim. Büyümek beni çok korkutuyor. Keşke zamanı durdurabilsek. 18 yaşımda en sevdiğim kitaplar Hırsızların Yemini , Doğu Ekspresinde Cinayet, Gökçen , Kargalar Meclisi , Kor Yangınlar , Kedi Gözü , Martin Eden , Altın Oğul, Çoluk Çocuk ve Bir Karanlık Pencere oldu. Çok kitap okuyamadım 19 yaşımda da okuyacağımı çok sanmıyorum (yks) Daha çok okurum ama umarım bu sene🥹🥹 18 yaşımda beni iyi hissetiren şarkılar Perdeler - Şebnem Ferah, Okyanus - Şebnem Ferah, Tek Başıma - Sertab Erener, It's My Life - Bon Jovi, Demons- Imagine Dragons ve Never Grow Up- Taylor Swift oldu. Sonunda boğulmak olsa da benim o sularda yüzmem gerek diyip gidiyorum. Kendinize iyi bakın 💗💗💗
Almula
Mutlu yaşların olsun, önünde önemli bir sınavın var gerekirse kütüphanede uyu ve ne istiyorsan onun için azimle yılmadan çalış, abla tavsiyesi :)