Sercan Yıldırım

Sercan Yıldırım
@Srcnyldrm
imperfectum
+1
“Kendi başıma kalınca, hiçbir zaman salt yalnız olmuyorum ki… Çok yalnız kaldığım için yalnızlığımı çoğaltıp tek başımayken de kalabalık olmasını öğrendim.”
Sayfa 99 - PDF·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım
İnsan zaten kalabalıklar arasında kendini yalnız hisseder...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne dersin olmaz mıydı?
“sana gelirim birkaç şişe ucuz şarapla pamuğa dökersin şarabı lıkır lıkır yaralarımı temizleriz birlikte, evindeki kedileri besler çiçekleri sularız kendimizi çok çok kaybedince, olur mu olur şiir de yazarım sana hem de hırpani bir şiir üstümüzden yıllar geçiverince.”
Sayfa 55 - Sel yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım isimli okura yanıt verildi
Sercan Yıldırım
︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ rica ederim 🌿
Ne dersin olmaz mıydı?
“sana gelirim birkaç şişe ucuz şarapla pamuğa dökersin şarabı lıkır lıkır yaralarımı temizleriz birlikte, evindeki kedileri besler çiçekleri sularız kendimizi çok çok kaybedince, olur mu olur şiir de yazarım sana hem de hırpani bir şiir üstümüzden yıllar geçiverince.”
Sayfa 55 - Sel yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım
Güzel devam ettirmişsiniz kaleminize sağlık