Sercan Yıldırım

+1
“Kendi başıma kalınca, hiçbir zaman salt yalnız olmuyorum ki… Çok yalnız kaldığım için yalnızlığımı çoğaltıp tek başımayken de kalabalık olmasını öğrendim.”
Sayfa 99 - PDF·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım
İnsan zaten kalabalıklar arasında kendini yalnız hisseder...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne dersin olmaz mıydı?
“sana gelirim birkaç şişe ucuz şarapla pamuğa dökersin şarabı lıkır lıkır yaralarımı temizleriz birlikte, evindeki kedileri besler çiçekleri sularız kendimizi çok çok kaybedince, olur mu olur şiir de yazarım sana hem de hırpani bir şiir üstümüzden yıllar geçiverince.”
Sayfa 55 - Sel yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım isimli okura yanıt verildi
Sercan Yıldırım
︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ rica ederim 🌿
Ne dersin olmaz mıydı?
“sana gelirim birkaç şişe ucuz şarapla pamuğa dökersin şarabı lıkır lıkır yaralarımı temizleriz birlikte, evindeki kedileri besler çiçekleri sularız kendimizi çok çok kaybedince, olur mu olur şiir de yazarım sana hem de hırpani bir şiir üstümüzden yıllar geçiverince.”
Sayfa 55 - Sel yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Sercan Yıldırım
Güzel devam ettirmişsiniz kaleminize sağlık