ST

ST
En büyük kötülük aldanmadır bence.
Sayfa 29·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Sonya: Ne yapabiliriz? Yaşamak gerek! Yaşayacağız Vanya Dayı.
Bazı Kadınlarımıza
Hayatları, kendi seçimlerinden çok başkalarının kararlarıyla şekillenen, kaderleri birkaç kişinin çizdiği dar sınırların içine sıkıştırılan kadınlar… Onlar, hayatın yükünü sessizce taşıyor. Kimi zaman bir hayalini içine gömüyor, kimi zaman söylemek istediği sözleri. Sesleri duyulmuyor, hikâyeleri anlatılmıyor; ama yaşamın en ağır tarafını omuzlarında taşıyorlar. Bazen durup düşünüyorum: Bir insan, başka bir insana bunu neden yapar? Belki de en büyük sessizlik budur; yaşarken görünmemek. Ve çok acı , birçok kadın ardında söylenmemiş cümleler, yaşanamamış hayaller ve hiç açılmamış kapılar bırakarak bu dünyadan geçip gidiyor.
Herkesi bu hâle birbiri getirdi. #necipfazılkısakürek
Ansızın aralanan bir kapıdan hayat içeri süzülüvermişti!
Sayfa 94 - YKY·Kitabı okudu