“Allahım, onu neden yalnız bıraktın? Neden, yalnızlığının verdiği çaresizlikle can sıkıcı ilişkiler kurmasına izin verdin? Neden, geçirdiği her dakikanın hesabını sordun, içini ezdin? Neden, korkuyu göğsünden çekip almadın? Neden, suçluluk duygusunu üzerinden atmasına yardım etmedin?”
Korktuğum tek şey insanoğlu dünyada canlı cansız herşeyi yiyen ve bunu sindiren ayrıca öleceğini bilen buna rağmen bu kadar kötülüğü yapan insanoğlundan korkuyorum...
KorkuStefan Zweig · Yordam Kitap · 2017125bin okunma