Le rouge et le noir

Le rouge et le noir
@Stlcndhl
Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.
“Anneciğim! Anneciğim! Niçin…Niçin hiç sevmiyorsun babamı?”
Sayfa 83·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
I hope death feels like peace.
“Babamla annem niçin benzemiyorlar öteki insanlara?” diye düşünüyordum. Öteki insanların gülümsediklerini gördükçe, bizim evde böyle bir şeyin olmaması, herkesin hep asık yüzlü olması şaşırtıyordu beni.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Gururuna düşkünsün sen, en küçük şeyi büyütebilirsin. O zaman felaket olur işte.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Ama bekle biraz hele. Allah vergisi bir yeteneğin olduğunu öğrendiklerinde değişecek durum. Çekememezlik, alçaklık, en çok da aptallık… Yoksulluktan daha acımasızca hırpalayacaklar seni.
Sayfa 37·Kitabı okudu