📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben çılgınım... Ben ne halt ettiğimi bilmiyorum... Bir insanın mukadderatını kendime bağlarken bunun sonunun nereye varacağını bir an bile düşünmüyorum...
Kokunu duyar gibiyim.
Yaseminler…
Nergisler…
Karanfiller…
Senden çaldıkları muhakkak.
Tenimde erimiş aşkın
hüzünlü bir tedirginliği var.
Gölgelerin bile
sığınacak bir şeyi varken,
ben sağanak halinde yağan özlemin
sırılsıklam sarhoşluğunda
bocalıyorum.
Neredesin?
Titreyen ateşin
bitkin düştüğü hallerde bile
bir tırmanış var.
Yapayalnızım
ama seninleyim.
Nasıl bir hasret pençesindeyim
bilmiyor musun?
Trenden son anda,
camdan uçup giden sineğin
kanadı kırılıp
eskaza bir yere konması gibi…
Bütün dertlerimi al, götür.
Bocalayacak zaman yok.
Gel, bul beni.
Neredesin?
Sükûnet