evet ilk r.f. kuang kitabımı okudum şükür
ve sadece şöyle söyleyebilirim biraz kültür endüstrisi eleştirisi biraz da salieri kompleksi paketlemiş böyle bir kitap çıkmış ortaya. çok abartıldı yine intermezzo gibi ya oldukça sade ve sonlara doğru "hmm çok ilgincmisss eee" diye okuduğum bir kitaba dönüştü. bu kadın harikalar yarattı diye biliyorum o yüzden haşhaş savaşı, babil filan okumam lazım sanırım bu inanılmaz hafif geldi. katabasis'i de merakla bekliyorum bakalım ülkemiz onu da abartı tahtına oturtacak mı?
Sarı YüzR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 202513,4bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖