"Başka bir sefer aşık olmayı çok istedim,hatta iki kere.İnanın baylar çok acı çektim.Ruhunun derinliğinde acı çektiğine inanmıyorsun,güleceğin geliyor,ama acı çekiyorsun,hem de en hakikisinden,katıksızından,kıskanarak,kendinden geçerek..."
"Düşündüklerimin tam tersini yapmakta ve söylemekte gerçek bir usta olduğumu kendime tekrar kanıtladım.Zaten acıya ve yalana ne kadar dayanabileceğimi hep merak etmişimdir.Aslında sadece birkaç yıl merak ettim çünkü bir gece aynaya baktığımda,kıpkırmızı gözlerim bana bütün dünyayı ve iğrençliklerini hazmedebileceğini söylemişti."