"Vedalaşılmadığında ayrılık eksik kalıyor,ayrılmaktan çok koparılmaya benziyor, yırtılmaya, sancılı ve huzursuz bir şeye..galiba insan sadece eşiyle dostuyla değil indiği otobüsün şoförüyle bile vedalaşmalı huzurlu ayrılıkların yolu ılık vedalardan geçiyor.."