Süleyman Bintepe

Süleyman Bintepe
@SuleymanBintepe
Galiba dünya her çağda böyle olacak...
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü; hem akıl çağıydı hem aptallık; hem inanç devriydi hem kuşku; hem ışık mevsimiydi hem karanlık; hem umut baharıydı hem umutsuzluk kışı; her şeyimiz vardı ama hiçbir şeyimiz yoktu; hepimiz doğruca cennete gidiyorduk ama hepimiz ters yöne yol alıyorduk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşarken yaşayın. İnsan yaşamını tükettiği zaman ölüm korkusu silinir. Doğru zamanda yaşamayan, doğru zamanda ölemez
Sayfa 341
İnsanlar aslında söyledikleri şeylerden çok, söylemedikleri ve kendilerinden bile sakladıkları şeyler yüzünden hastalanırlar.
Alıntı
Öyle bir hayat yaşayın ki, öldüğünüzde ölmekten başka yapacak bir şeyiniz kalmasın
Alıntı
Karanlık sadece gece değildir; insanın vicdanını kaybettiği her an zifiri bir karanlıktır