Adli Psikiyatr Prof. Dr. Gökhan Oral’ın dediği gibi: “ Psikiyatrinin amacı, kötüyü açıklamaktır. Ama sanırım bunu hiç bir zaman başaramayacak. Çünkü kötülük, bazen yalnızca salt kötülüktür.
En baştan en sona hiç tereddütsüz sıkıntıdan boğan başka kitap okumamıştım. Roman demeye bin şahit, gazeteci geçmişinden sanırım yazarın bir olay örgüsü yok, 2 satırda bir konudan konuya atlıyor, isim ve olay çorbası… Uzak durulmasını naçizane tavsiye ederim. Zor bitirdim