Yusuf köse

Yusuf köse
@Sungur1906
Doğruluk mu daha büyük meziyettir, yoksa yiğitlik mi?" diye sorar, cevap ne olursa olsun, "Bütün insanlar doğru olsaydı yiğitliğe lüzum kalmazdı!" derdi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafam, düşünceleri içinde tutamayacak kadar yorgun durumda."
Eksikliğine mi alışmıştım ne? Mutsuzluğa mı yoksa? (Sevda sözleri, cemal süreya.)
Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa birgün. (Belki Yine Gelirim, Ahmet Telli)