Kaybetmek yoktur,emaneti iade etmek vardır. Zaten senin olmayan bir şeyi nasıl olur da kaybedebilirsin ? Sana ait gibi görünen emanetler geri alındığında senden herhangi bir parça götürülmüş olmaz.
Mutluluğunu emanetlere bağlama... Emanetlere gelen mutluluğun ,emanetlerle gideceğini bil...
Yaşamın emanetlerle örülü olduğunu özümsemiş birinin elinden ne bir şey alınabilir ne de ondan bir şey azaltılabilir .
En acıklısı da" Neydim ne oldum..." demektir. Düşün ki insan , başlangıçta zaten bir şey değildi. Hiç bir şey değildi. Sadece bir yokluktu . Ezelden beri bir yokluktu. Kendisinin yokluk olduğunu bile bilemeyen bir yokluktu.