Kimseye ama kimseye inanmıyorum artık güvenmiyorum.Çünkü maskelerin ardında saklıyız herbirimiz.Hepimizin içinden bir başkası çıkıyor ve her yeni yüzümüzle,tıpkı Matruşkalar gibi,biraz daha küçülüyoruz.......
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Stefan Zweig,insan psikolojisini nasıl bu kadar güzel işleyebilir diye düşünmeden edemedim.Yaşamı ve ölüm hikayesi beni derinden etkiledi.Kitabın konusundan bahsetmek gerekirse karakterimiz Mirko Czetovic turnuvaya katılmak için gemi yolculuğuna çıkıyor ve yolculukta kendisiyle sohbet etmek isteyen bir adam ilgisini çekebilmek için ufak çaplı santraç turnuvası düzenliyor sonrası zaten akıp gidiyor ......
Ben sende hiçbir kalbin yazına değişmeyeceğim bir kışı sevdim.Uzağında üşürken kendi içimde yanmayı öğrendim.Benim sana verdiklerim,senin hayattan alamadıklarında.Şimdi sen hayatını yaşarken ben hayata tutunmaya çalışıyorum.