Merhaba
“Tutunamadı” dersiniz. :)
Zynt ile yaptığımız ortak okumayı, ikinci kez tutunamayarak sonlandırıyoruz.
Okuma deneyimi de nihayetinde bir ruh hâlidir; demek ki hâli ruhiyetimiz ikidir seninle buluşamıyor Oğuz abicim.
Tutunanlara selam olsun
Keyifli okumalar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İkinci kez okumayı deneyip pes ediyorum, olmadı okuyamadım
Ve yollarımız ayrılıyor tutunamayanlar ile
Ben de tutunamadım bir daha okumayı deneyeceğimi sanmıyorum