Seviyorum,sevmekten kendimi bir türlü alamıyorum.O da beni seviyor.Sevdiği mektubunda yazılı...Kendi el yazısıyla üstelik...Elbette gerçektir...Hayır!Allah o kadar güzel bir vücudun içinde hainlik saklamaz ya!(İyice düşünür)Kim bilir?En güzel çiçeklerin arasında yılan da bulunuyor.
Anneciğim!Anneciğim!Daima babamı düşünmem için açtığın,hazırladığın zihinde başkası geziyor.Daima seni sevmek için terbiye ettiğin,büyüttüğün gönülde başkası hüküm sürüyor.
Siz ki güzelliğin sahibisiniz
Kibirli ve işveli olmaksızın ve sonsuz canlılığın
Boşboğazlıktan hiç nasibini almaksızın
Tanrıların doğuştan bunca zekâ bahşettiği siz
Hakkaniyetli,iyiliksever bir ruh,
Önemli meselelerde aklı başında
Değersiz şeylerde de cezbedici.