Din iddialı bir savasçılıgı anlamıyorum. Kafa kesmelerin, insanları diri diri yakmalarin Budist rahiplerce onaylanmasi ve bunun bir hak arayışı olarak görülmesi delilik. Dini çocuklarına kendileri öğretiyorlar, kendileri yorumluyorlar, dünyayı menfaatleri için değiştirip dönüştürüyor, sonra da bir insanın diğer bir insani vahşice öldürmesine zemin hazırlıyorlar ve bunu din adına yaptıklarini iddia ediyorlar.