“İnsan bazı anlarda çalışamayacak halde olabilir,ama bu anlar eski başarıların hatırlanması ve daha sonra,engel ortadan kaldırıldığında,insanın şüphesiz daha bir azimle ve gayretle çalışacağının düşünülmesi için de en iyi zamandır.”
"İnsanoğlunun yaratılışı gereğidir ki kendi mutluluğunu yalnız kendisinin bilmesiyle yetinmez, başkaları da görsün, duysun ister. Hatta bir adam gerçekte mutlu olmasa bile, insanları, kendi saadet haline inandırmak için hilekârlığa ve yalancılığa bile başvurur."