N.şeyma

N.şeyma
@Sy_ncr
İyi konuşmayı bilenler kısa ve öz konuşur, çok susar.
NEÜ| Logistics Management
43 okur puanı
Eylül 2022 tarihinde katıldı
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünki dünyaya bir kere geliyoruz. +İyiki bir defa geliyoruz Portuga. -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Reklam
Birinin de çok alıştığı bir şey vardı Kapı Sanki bir olmazlığa doğru Açılıp kapandı.
İnsan, hayata iki anlam yükler.. Biri ağlarken, Diğeri gülerken.. Ve tek bir kere kıymet bilir, O da elindekini kaybederken...
fazla kelâm , harflere zulüm...
Aşılmaz sandığımız engelleri aşmak için büyük adımlar atmaya gerek yoktur. Bazen küçük ve basit sandığımız şeyler olmazları oldurur..
Reklam