Ne kırılan kalp, ne de yanlış insan. İnsanı boşa harcanmış veya başka şekilde değerlendirilebilecekken doğru değerlendirilmediğini hissettiren o “zaman kaybı” hissi mahvediyor. Belki de aşk acısı diye nitelendirdiğimiz şeyin adı zaman acısı’dır. - Arda EREL
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben de sevdim bir kadını
Ona şiirler yazdım
Ne süs vardı ne edebiyat
Kelimeler ve ben vardım
Yazdım
Kalbimde ne varsa
Sakınmadım döktüm yazıya
Kelimeler aktı kağıda
Bilmeden sonunu
Yazdım
Bir an ki o kalp
Şiirlere hasret kaldı
Artık ne kadın
Ne de sakınacak laf kaldı
Yazdım
Sonunu bilerek
Bile bile
kelimeler kan olana kadar
Yazdım
Artık ne kalp kaldı
Ne de yazacak harf kaldı
Beklersin
Batıdan doğacak güneşi
Dinlersin
Başlamayacak olan müziği
Söylersin
Hiç tutmayacağın sözleri
Bilirsin
Görmediğin her şeyi
İstersin
Sende bitenleri
Seversin
Hiçbir şeyi
Ve biz...
Gecenin karanlığına doğru çöken bir güneş gibi
Yeni günün şafağında bambaşka bir yolda
Yaz güneşinde üşür gibi
Belki bir başka yolda görüşürüz
Gözlerimiz verir selamı
Almasak da kalbimize işler
Olsun...
Bu da böyleydi der yürürüz
Ayaklarımız kanayana kadar
Birimiz günün battığı yerde
Diğerimiz gün doğumunda güneşe bakana kadar