İnsan ya yılbaşına ya da doğum gününe doğru hayatıyla hesaplaşır demişti.Bu da insanın ne kadar salak bir yaratık olduğunun ispatı işte.Herhangi bir zamanda dur...bir bak arkana...kendinle hesaplaş değil mi?Ama yok,illa önemli birgün olmasi lazim.
Bundan sonra artık hiçbir şey demeden,ne hızlı ne yavaş, tam olması gereken tempoda dosdoğru yürüyelim.Bu yol nereye gidiyor? Bunu büyüyen bir asmaya sormalısın.Asma sana cevap verecektir:
Hiç bilmiyorum ama güneşe doğru büyüyorum.