Gözlerin gözlerime değince
Felaketim olurdu, ağlardım
Çöp gibi bir oğlan, ipince
Hayırsızın biriydi fikrimce
Ne vakit karşımda görsem
Öldüreceğimden korkardım
Felaketim olurdu, ağlardım
Sessizce bir cigara yakardin
Parmaklarımın ucunu yakardın
Kipriklerini eğerdin, bakardın
Üşürdüm, içim ürperirdi
Felaketim olurdu, ağlardım