-Sence, sonrasız aşkların da sonrası var mıdır, diye sordu.
-Hayır, dedim. Bildiğim tek bir şey var: Sonrasızlık diye bir şey yoktur. Çünkü son diye bir şey yoktur.
Yalnızca aşk vardır. O ise hep bir başlangıç.
Diyecekler ki arkamdan
Ben öldükten sonra
O, yalnız şiir yazardı
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi
Yazık diyecek
Hatıra defterimi okuyan
Ne talihsiz adammış
İmanı gevremiş parasızlıktan
İnsanlar iradeleriyle de üzüntüye kapılabilirler mi? Evet, hiç şüphe yok, mesela acı verici hatıraları tekrar hatırlayarak yaparlar bunu, çünkü acı esasen hiç yok olmaz - sevilen bir insandan ayrılmak mesela.