Büyük bir beklentiyle okumazsanız sevebileceğiniz bir manga fakat çok beklenti içerisindeyseniz bence beklentilerinizi karsılamaz. Ben yaklasık kırk dakikada bitirdim, bağzı olaylar oldu ve hemen bitti açıkçası aman aman bir olay göremedik. Okurken sıkılmadım ama beni çok da etkilediğini söyleyemeyeceğim. Canınız sıkılıyorsa ve çerezlik bir sey arıyorsanız okuyun
Bu kitaptaki ölüm habercisi olayı gerçekte olsaydı nasıl olurdu diye düsündüm sonra aklıma ölmeyecek olmalarına rağmen ölüm habercisinden telefon aldım diyebilecek sonra da komikmis gibi saka yaptıklarını söyleyebilecek saka gibi insanlar olduğu aklıma geldi berbat bir durum
Ve Sonunda İkisi de Ölür