Niyetlerimiz neyse, hayatımız da ona uygun ilerler. Hayatımızda yaradılışın motorunu çalıştıran yakıt budur.
Hayatın enerjiden başka bir şey olmadığını anlamak önemlidir. Organize edilmemiş enerjidir. Peki enerjiyi organize eden kimdir? Biziz. Şaşırtıcı olabilir, ama bunu yapan biziz. Hayat, daireler çizerek tekrar kendi kaynağına dönen saf enerjidir. Yani kendi kendini besleyen, devam ettiren, belirleyen ve yaratan bir süreçtir. Kendini temel alır, kendine dayanır ve bir sonraki ifadesinin ne olacağını belirlemek için dönüp kendine bakar...
..,konuşmaya ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum.
Atışmak, kavga etmek, çekişmek, tartışmak, sürtüşmek veya dalaşmak değil, yalnızca sohbet etmemiz gerek; ılımlı bir tutkuyla konuşmak, açık bir zihinle dinlemek, hoşgörülü ve hassas bir kalple paylaşmak, yüce gönüllü bir biçimde keşfetmek ve hiçbir zaman son bulmaması gereken sürekli bir alışverişin parçası olarak bu sohbetin devamının gelmesini arzulamak, tekrar tekrar konuşmak ve paylaşmak üzere bir araya gelmeyi istemek....