Mehmet

Mehmet
@Tefo46
Umut her zaman vardır
Aşk
Otobüse binerken, “Beni sevmeyi unutma” dedi Cem. Karşılık vermedi Bukre. Sadece hüzünlü bir el sallayış kaldı geride. Otobüs terminalden çıkarken, Bukre ağlıyordu.
Sayfa 115
Edebiyat
Reklam
Aşk
Onun hikâyesi başladığı gibi gitmemişti. Onun hikâyesi başladığı yerde bitmişti. Bu yüzden bu kadar küçük kalmıştı aşkta Selim… Bu yüzden aşk adına ne söylese boyundan büyük duruyordu lafları. Aşk onu hiç büyütmemiş ama olgunlaştırmıştı. Aşk adaletsiz bir acıydı. Adaletsiz ve sırasız…
Sayfa 21
Edebiyat
Umut
Bir Hint atasözünün dediği gibi, “Tepende karabulutlar olsa da, gökyüzünün maviliğinden asla kuşku duyma.”
İnsan ve Duygular
Kim bilir belki bir gün, belki başka bir hayatta..
İnsan ve Duygular
Bazı şeyler kalbinizi kırar ama gözünüzü açar..
İnsan ve Duygular
Reklam