hayalperest

hayalperest
@Tek_sevdim63
Yeni okur
Lütfen yeni okurlugumu kaldırır mısınız? Rica etsem
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazıyorum, çünkü içimde susturamadığım bir ses var içimde.
"Ben onu bıçaklamak istemiyorum. İnsanlığı kurtarmak için başka bir yol yok mu? -Evet var, ekmek ve çiçekle. Adalet ve sevgiyle. Merhamet ve aşkla..” |Ekmek ve Çiçek, 1996
1000Kitap
"Keşke beni kimsenin tanımadığı bir yere gidebilseydim."