Hem yetim, hem de öksüz kalan dokuz yaşında ki bir çocuğun gençlik yıllarına kadar başından geçen olayları anlatan bir roman. İçin de sefalet, fakirlik, zenginlik, aşk, ihanet, paranın gücü.. Kısacası ne ararsanız var..
“Ne edelim Yusuf Ağa… Parası olanın ırzı da tamam, namusu da!” bu söz belki de kitabın özeti diyebiliriz..
Mutlaka okunması gereken kitaplardan biri..