Sems

"Sınırlar yürümesini bilmeyenler içindir."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘'En son hangi acı seni uykusuz bıraktı , en son hangi coğrafyaya gözyaşı döktün , en son hangi cümle beynini darmadağın edercesine odanın duvarlarında yankılandı , söylesene ? ‘'

Sems

, bir kitap okudu
9/10
·135 syf.·
Beğendi
·
2020 3. kitabı
Hande Aydın
8.2/10 · 40 okunma
İnsana her an kurtulmak ümidi veren mevkufiyete nisbetle, mahkumiyet,çok başka şey...Hiçbir ümidiniz yoktur; günlerinizi sayacak ve sonunda kurtulmayı dileyeceksiniz!İlk defa başıma gelen hal...Fakat kim ne bilir; ümidi yalnız Allah olana göre, kim ne bilir?
Tepeden inme, habersiz gelen facialar mi daha tesirlidir; şuurla, adım adım, biline biline gelenler mi? Ayırdedemiyorum!...