Teymurova

Teymurova
@Teymurovaaaa
Dünya gözəl olsaydı, doğularkən ağlamazdıq. Yaşayarkən təmiz qalsaydıq öləndə yuyunmazdıq.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Birini güzel olduğu için sevmezsin ki, Sen sevdiğin için güzel olur o"
Və sizlər qorxaq olduğunuz müddətcə onların gücü həmişə olacaqdır..!
"O kəs xoşbəxtdir ki, heç doğulmayıb."