Kitap çok hoş kitapta her şey var; savaş, mübadele, aşk, hüzün, umut, aydınlık, sevinç, mutluluk, özlem ve birlikten kuvvet doğduğu yani aramak istediğiniz her şey var. Olaylarda bir kopukluğun olmaması ve olayların da bir güzel birbirine bağlaması sizi kitaba bağlı kalmasını ve kitaptan kopmamasını sağlıyor. Okudukça okuma zevki veriyor insana. Zaten üstattan söz etmeye gerek yok. Ama çoğu şey kattı bana insan ilişkileri olsun, umut olsun “özelikle tarih ve kültür olsun” ve ana toprağın kıymeti ve değerinin paha biçilemez bir şey olduğunu gösteriyor.