Hayat dediğimiz şey içgüdüsel bir canlı kalma çabası aslında.İnsanlar mağara devrinde de hayatta kalmaya çalışıyorlardı, robotlar çağında da hayatta kalmaya çalışıyorlar.İnsanligin geldiği son nokta bu yani.. hiç.Çok acıklı.
Dün de bugün de insan olmanın hele de kadın olmanın zor olduğu bu hayatta Dünya'nın çürümüşlüğüne başkaldıran Donna Kişotlar için yazılmış muhteşem bir manifesto.Kelimelerin insanın ruhuna çengel atıp delik deşik ettiği muhteşem bir anlatım..İnsanı insan olmaktan utandıran yüzleşme...