Bizim sevgimiz bozuktu,tohumu kötüydü,köksüzdü.Biz Osman'la sevgimizi hemen tüketmiştik.Ama tükenmez bir küpten , günde beş vakit yudum yudum aşk içiyoruz,her yudumda birbirimize ve hayata ve bizden daha sahtekar ,daha çakal ,daha aşağılık ve riyakar yaşayan çevremize delice bağlanıyoruz gibi yapmıştık.