H.E.

Gönlün kapısı olsa , üstünde şöyle yazardı: Gir ama, incitme ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bir şeyler sona erdiğinde en iyisi çekip gitmektir." " Ve bunlar hiç başlamamış gibi yapmak mıdır?" "Evet" "Ama bu mümkün değil ki."

H.E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·430 syf.·
2024 9. kitabı
Yaşar Kemal
8.6/10 · 1.538 okunma
bize kolay hüzünlerle savrulan külleri kalmıştı mevsimin
Ne kadar seviyorsun dersen; "nar" kadar derim... Dışımda bir ben görünüm İçimde binlerce "sen" dökülür. Attila İlhan