(...) Dijital ortam, bedensizleştirici bir etkiye sahiptir.Sesin pürüzlülüğünü, bedenselliğini, evet beden boşluklarının, kasların, zarların ve kıkırdakların derinliğini onun elinden alır. (...)
(...) Bu neoliberal zaman politikası, kaygı ve güvensizlik yaratır. Dolayısıyla neoliberalizm,insanı izole olmuş kendinin girişimcisine çevirerek yalnızlaştırır. Dayanışmanın ortadan kalkması ve mutlak rekabet ile el ele ilerleyen izolasyon kaygıyı besler. Neoliberalizmin sapkın mantığı şudur: Kaygı, üretkenliği arttırır