Eleven

Eleven
@TheBooker011
____________WARNİNG ____________ Reading can seriously damage your ignorance.... __________________________________
2/10
·334 syf.··
2021 37. kitabı
/SPOİLER/ Hiç lafı uzatmadan pata küte dalıyorum. Ya valla ben bu işi anlamıyorum arkadaş, sen güzelim bir seriye başla, ilk kitabın her sayfası ayrı bi heyecan olsun bi de üstelik " Baş roller ölmez" kuralını bozarak bir mükemmelliğe imza at sonra da gel serinin devamını batır. Hayır bi de 2. kitapta biz Enzo' nun dirileceğini anladık ( tabi o sayfaya gelene kadar da ayrı bi bekledik, uğraştık). Sonda da ne olsa beğenirsiniz bi anda iş Game Of Thrones finaline benzeyerek ( Bran' in tahta çıkmasını izleyenler bilir ) Adelina tahta çıktı. Hadi dedim ki yazar ters köşe yaptı, bizi şaşırttı, sakin ol Gizo dedim kendime benim canım yazarım son kitapta toplar dedim ama demez olaydım. Allah kahretmiye o nasıl sondu öyle!!! Şoklara girdim. Kaç saat bu kitaba sinirlendim ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Hayır şimdi işin saçma kısmı şuydu Adelina gibi antikahraman bir karakteri fedakarlık yaparak öldürtmek nedir yaa. Sen bu kararkter için başından beri " yok efendim güçleri çok fazla karanlık gücü altında ezilecek, yok efendim bu kız kontrol edemeyip kafayı sıyırıp ölecek, yok efendim senin gücün senin sonun olacak" diyip dur sonra da git fedakarlık yaparak öldürt. Hayır bi de fedakarlık yaptığı kişi ( Violetta) bunu hak etse bu kadar içim acımazdı en azından. Sadece gayet güzel devam ettirilebilecek bi serinin böyle sonlanması canımı sıktı. Aslında şimdi bi yazdıklarıma baktım da ben baya bi sinirlenmişim Neyse bi anda patlayıverdim ve bolca kafanızı şişirdim Haaa yanlış anlamayın ben Marie Lu hayranıyımdır. Sadece bu kitap serisinde yıldızlarımız barışmadı. Başka bir kitap aleminde görüşürüz Hadi eyvallah Not: Kitabı ben beğenmedim ama siz beğenmiş olabilirsiniz. Buna saygı duyarım.
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,241 okunma
Eleven
spoiler... Adelinayı o kadar çok kendime benzetmiştim ki onun ölümü. Kendimi adelina gibi hissetmiştim işlediği her cinayetin sonunda sevinmiştim, mutluydum kafasının içindeki fısıltılar... İçimden sadece onları dinlemesini haykırmak geldi çünkü o fısıltılar katılıyordum düşünce yapımız çok benziyordu ve kitabın sonunda benn ölmüşüm gibi hissettim sanki ben de o yaşımda... Olacak gibi hissettim 😖
Reklam
8/10
·334 syf.··
Beğendi
·
2018 58. kitabı
Ağladım ama annem oda da olmasaydı salya sümük ağlardım. Çok iyiydi beee. Sonlarda gözyaşlarımı tutmak imkansız hale geldi. Çok sevdim. Boğazım düğümlendi resmen. Final inanılmaz bir finaldi. Tahmin etmeyeceğim şeyler de oldu. Ama vicdan işte ..... Okuyun okutun bu seriyi
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,241 okunma
Afra güven isimli okura yanıt verildi
Eleven
Yaşamasını ummak...
8/10
·334 syf.··
Beğendi
·
2018 58. kitabı
Ağladım ama annem oda da olmasaydı salya sümük ağlardım. Çok iyiydi beee. Sonlarda gözyaşlarımı tutmak imkansız hale geldi. Çok sevdim. Boğazım düğümlendi resmen. Final inanılmaz bir finaldi. Tahmin etmeyeceğim şeyler de oldu. Ama vicdan işte ..... Okuyun okutun bu seriyi
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,241 okunma
Eleven
Benim sinirim bozuldu kitabın sonuna çok pis ağladım ve kolay kolay ağlamam hala inanamıyorum belkide inanmak istemiyorum onun öldüğüne kendime o kadar çok benziyordu ki farklı bir evrendeki kopyam gibiydi adelina ve kitabın sonuna gelince o nefes alamayan kişi ben mişim gibi hissettim...
Uzaylılarr....
"Yemesi eğlenceli olmayan yiyeceklerin var, soru?" "Evet, koma Bulamacı. Hemen hemen 4 yıl yetecek kadar var." "Onu ye." "Ama tadı kötü" "Yemek tecrübesi o kadar önemli değil" "Hey!"parmağımı ona dikiyorum "İnsanlar için yemek tecrübesi önemlidir. "insanlar acayip." .
Roman
Eleven
Hayır, uzaylılar acayip