Açık ara üçlemenin en mükemmel kitabıydı
Zaten yazarın kitaplarını yazmış tarzının ayrı bir güzelliği var. Konu, anlatım şekli, iki farklı bakış açısı.... Yok yok kitapta sonu biraz yarım ama çok iyi bitti zaten marie lu serilerini böyle merak ettirici, tavana bakıp saatlerce devamında ne olmuştur dedirtecek biçimde bırakmayı iyice benimsemiş.ama bu kesinlikle kötü değil
Bu şekilde kalması hoşuma gidiyor
Ayrıca hakkında yapılan bütün iyi yorumları fazlasıyla hak ediyor...