"Hayat bir oyunmuş, hep öyle diyorlar ya.Oyun içinde oyun oynamak...yaptığımız bu.Herkes kendince, hayatta kalabilmek için gerekli silahları bulmuş ya da onlara baştan verilmiş. Benim sadece kitaplarım var.
Derin bir acının, huzursuz huzursuz kayalar arasından akan, dışarı çıkmak için öfkeyle kapılara vuran bir yeraltı suyunu andırdığından habersizdi. Fakat, bir gün geldi o tüm engelleri yıkıp parçaladı, önüne çıkan her şeyi inanılmaz bir coşkuyla aşıp çiçekler açan ovaya ulaştı...