Emre

Emre
Üniversite
İstanbul
İstanbul, 1 Temmuz 1999
392 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
" Hep başkasının günahını görüyor, kendininkini kulak ardı ediyorsun. Ne diyordun? O daha kötüymüş! Kötülük eden bir tek o olsaydı, ortada kötülük kalmazdı. İki insan arasındaki kötülük sadece birinden mi çıkar? Kötülük iki taraflıdır."
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
" Ekmek pahalı, emek ucuzdu."
Sayfa 2·Kitabı okudu

Emre

, bir kitap okudu
10/10
·64 syf.·
Beğendi
·
2 saatte okudu
·
2020 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
" Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz."
Sayfa 30·Kitabı okudu
" Güvenin şartı samimiyettir, kayıtsız şartsız samimiyet."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam