"Dışarı'da barbarlık var ,oğlum. Gözünün görebileceği heryerde yüzlerce binlerce maske var; sahtekarlık ve nefret var. Bunu hayal edebiliyormusun , evlat?
"Hep şunu düşündüm ,Varenka ,biz insanlar,
kaygı ve telaş içinde yaşayan biz insanlar,
gökteki kuşların kaygısız ve masum mutluluğunu da kıskanmalıyız."