Herkes tarafından bu şekilde yüzüstü bırakılmışken içimde hissettiğim şiddetli ve bilinmeyen sarsıntıları neden kendi kendime anlatmayı denemeyeceğim ki ?
Yetişkinlerin savaştığı,bombalar attığı,birbirini kesip doğradığı,acımasızlığın kol gezdiği bir dünyada gençlerin yurtsever,dine bağlı,uslu,terbiyeli olmaları söz konusu değildir.