V

V
@Thebinali
Azerbaycan, 3 Ağustos
68 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
"Yoksa üstüme alınmayıp bana çok benzeyen başka biriymişim gibi mi davransam?Ben değilim,ben değilim..."
1000k
Reklam
"Kendinden uzaklaşmış bir kimse için,tekrar kendini bulmaktan daha sıkıntılı bir şey olur muydu?"
1000k
"En güzel yıllarımı heba etmişim!Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum.”
1000k
"Şartlar zorlaştığında ne kadar ileriye gittiğiniz bazen şeytanı bile hayrete düşürüyor olmalıydı."
1000k
"Kimsesiz değildi ama kimsesi de yoktu onun."