Mutluluğu aramalıymış insan her daim. Mutsuz olmak başarısızlıkmış. Başarısızmışım. Eksikmişim. Eksik doğdum ben . Adını koyamadık bir türlü bu eksikliğin. Kendinin içinde olanı neden dışarı itekler ki toplum? Bilmezler mi ki, kendi içinde tüm insanlığı taşır her insan? Korkuyorum. Bir şeyler eksik . Hep eksikti. Korkmayanlar tam olanlar. Eksikliklerini,eksiklikleri olduğunu bilenleri köşeye itekleyenlerle dolduranlar onlar. Korkmayanlar tam olamayanlar. Beni içine alacak toplumun içine ben girmem zaten.