Emre U.

Emre U.
@Theulcay
İnstagram: theulcay - duslerkutuphanesi

Emre U.

, bir kitap okudu
10/10
·288 syf.··
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2026 20:39
·
2026 6. kitabı
R. L. Killmore
7.4/10 · 191 okunma
Reklam
8/10
·416 syf.··
2026 4. kitabı
Herkese Selam Bugün sizlere Gümüş Yürek2: Bilinmeyen Lanetin Kaderi ile geldim Birinci kitabı okurken yazarın kalemine pek ısınamamıştım açıkçası ama bu kitap beni ters köşeye yatırdı arkadaşlar Anlatımı ve kurgunun gidişatı o kadar içine çekti ki bu sefer nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama şöyle ifade etemeye çalışayım. Kurgu en kısa özetiyle fantastik bir dünyada geçen bir yolculuk hikayesi bence. Böyle bir durumda insan ister istemez bol aksiyon bekliyor ama bu kitapta ağır basan kısım kesinlikle aksiyon değil. Sayfalar hızla akıp gidiyor ancak hikayenin kendi ağırlığı yavaş yavaş işliyor insanın içine… Eira her ne kadar “Güçlü Kadın Karakter” gibi görünsede bu kitapta bu durumun çok daha ötesini geçmiş. Hatalar yapan, korkan ama yine de yolundan vazgeçmeyen bir kişilik. Bence gücü de tam olarak buradan geliyor, vazgeçmemesinden. Yaratılan Fantastik Evren ilk kitaba oranla daha karanlık geldi bana bu sefer. Herkes ve her şey daha sert, daha acımasızdı sanki… Eira artık bir Köprü olduğunu kabul ediyor olsa da yüzleşmesi gereken kaderin henüz tam olarak farkında değil. Marlo ile çıktıkları yolculukta hikayeye dahil olan Bast ve Maça karakterlerini ise severek okudum. Maça’nın ketum tavırları biraz gerici ama altından ne çıkacak çok merak ediyorum. Bataklık bölgesinde yaşananlar ve sonrasında herkesin geçirdiği ruhsal değişim ise hikayeyi farklı bir noktaya taşıyor. Geçmişten gelen sırlar, kadim kehanetler ve Doğal Denge’nin Eira’ya sunacağı belirsiz lanet… Hepsinin cevabını alıyoruz bu kitapta ancak cevaplanacak sorular tabi ki bitmiyor Yazarın olaylara gerçekçi yaklaşımını sevdim. Toz pembe bir kurgu sunmuyor bize. Kurgunun içine serpiştirdiği küçük romantik dokunuşları göze sokmamasına da ayrıca teşekkür ederim. Fantastik bir hikaye için dozunda bir
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024874 okunma

Emre U.

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.··
7 günde okudu
·
Okunma: 17 Ocak 2026 13:13
·
2026 5. kitabı
D. N. Archeron
9.4/10 · 301 okunma
8/10
·240 syf.··
2026 3. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 11 Ocak 2026 12:50
Herkese Selam Bugün sizlere Veronica Roth’un kaleiminden Son ve Diğer Başlangıçlar ile geldim Öncelikle bu bir öykü kitabı arkadaşlar. Birbirinden bağımsız görünen 6 hikaye var kitabın içerisinde. Gelecekte geçen bir sürü küçük dünyayı ve farklı başlangıç ihtimallerini okuyoruz her hikayede… Geleceğin içerisinde hayatta kalmaya çalışan insanı anlatıyor hikayeler. Hepsinin ortak noktası da bence bu. Dünya ne kadar değişirse değişsin, teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin insan kalabilmek en büyük meziyet sanırım. Yazar bunu sorgulattı her bir öykü de bana. Geleceğin değişik dünyaları ve farklı teknolojilerin var olduğu yerlerde geçiyor öyküler. İlk aşkı, kaybetme korkusunu, umudu, insan ruhunun sınırlarını, aile bağlarını, ikinci şansları ve dostluğu barındırıyor kitap genel olarak. Her bir hikaye farklı bir tonda ilerliyor. İlk hikaye insan ilişikileri ve umut barındırıyor içerisinde, son hikaye pişmanlıkları ele alıyor. Bilimkurgu havası ağırlıkta olsa da korku ve gerilim öğeleri de mevcut kitabın bazı noktalarında. Genel anlamda okuması keyifli bir kitaptı. İnsanı düşündüren ve geleceğe dair sorgulatan bir eser. Her gün bir Hikaye okuyup üzerinde düşünmenizi tavsiye ederim çünkü okudum bitti diyeceğiniz bir kitap değil bence…
Edebiyat & Roman
Son ve Diğer Başlangıçlar: Gelecekten HikâyelerVeronica Roth · Yabancı Yayınları · 20253 okunma
7/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 17:40
Herkese Selam Bugün sizlere Becky Albertalli & Adam Silvera’nın kaleminden Olur Mu Dersin ile geldim İlk olarak şunu söylemek istiyorum. Eğer LGBT hikayeleri sizi rahatsız ediyorsa bu kitaptan ve bu yorumdan uzak durun lütfen️ İki yazarın kaleminide severek okumuştum daha önce. Becky’nin kitapları genelde soft ve komedi unsuru yüksek olan kitaplar olsa da Adam’ın kitapları bunun tam tersi. Kendisi biraz dram sever bir yazar O yüzden kitabı ilk duyduğum an bu ikilinin ortaya nasıl bir eser çıkardığını gerçekten merak etmiştim. Her iki yazarında dili sade olmasına rağmen vermek istedikleri duyguları çok güzel yansıtmışlar. Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki hem çok eğlendim hem çok duygulandım. Hatta son sayfalarda içim biraz buruldu. Her iki yazarın esintisi de kitabın içeriğinde bolca vardı. Bu ikiliden bir kaç kitap daha okumalıyız bence. Hikayemiz Arthur ve Ben ikilisi üzerinden ilerliyor. İsminden anlaşılacağı üzere kurgu küçük ihtimallerden beslenerek başlıyor. Postanede karşılaşan iki genç için ilk filizlenme Arthur cephesinde gerçekleşmiş olsa da Ben cephesinde olaylar biraz daha karışık. Arthur annesinin çalıştığı ofiste staj yaparken Ben yaz okulunda alttan ders alıyor ve eski sevgilisinden ayrılalı çok bir zaman olmamış. Postanede yaşadıkları karşılaşmadan sonra Arthur, Ben’i bulmak için bir kaç yol deniyor. Tabi bu sırada Ben ise duygularını anlamlandırmanın ve Arthur’a ulaşmanın peşinde. Bir noktada yolları kesişen ikili için işler o andan sonra daha karmaşık ve garip bir hale geliyor. New York’un kalabalık sokaklarında birbirini tanımaya çalışan ve Aşk’ı bulduğunu zanneden iki ergenin yolculuğu sizleri bekliyor… Eğer: * “Ya olsaydı?” cümlesini sık kuruyorsan * New York sokaklarında geçen hikayeleri ve tesadüfleri seviyorsan * Büyük
Olur Mu Dersin?Adam Silvera · Pegasus Yayınları · 202514 okunma
Reklam