Emre U.

Emre U.
@Theulcay
İnstagram: theulcay - duslerkutuphanesi
10/10
·336 syf.··
2026 27. kitabı
Bu adamın kitapları her defasında beni hem şaşırtıyor hem de fazlasıyla duygulandırıyor. Her kitaptan sonra başka kitabını okumicam, yeter artık diyorum ama yine duramıyorum Mutlu sonları seven okurlar kesinlikle bu yazardan kitaplarından uzak dursun Gelirsek bu kitabımıza. Distopya, dram ve gençlik üçlüsü çok güzel harmanlanmış. Okurken keyifle okudum. Yer yer kahkalar, yer yer göz yaşları eşlik etti sayfalarca. Ama beklenen sona yinede kendimi hazırlayamadığımı son sayfaya gelince anladım. Mateo ve Rufus ikilisinin yolculuğu 24 saate sığmayacak kadar güzeldi. Keşke diyorum farklı bir son olsaydı… Biraz konusuna değinecek olursam. Ölüm Habercisi olarak bilinen bir kuruluş insanlara ölecekleri günü son an haber vermektedir. O gün içinde ne zaman ya da ne şekilde öleceğiniz ise bilinmemektedir. Son 24 saatinizi iyi değerlendirmek ya da oturup ölümü beklemek ise size kalmıştır. Mateo ve Rufus aynı gece ölüm habercisinden telefon alan ve öleceklerini öğrenen iki yabancıdır. Ancak hayat bu telefondan sonra yollarını kesiştirmeye karar verir. Mateo, biraz korkak, biraz çekingen ve bolca içine kapanık yaşan bir gençtir. Annesi doğumda ölmüş, babası ise yoğun bakımda hayat savaşı vermektedir. En yakın dostu Lidia dışında sosyal hayatı yoktur. Rufus ise bir kaç yok önce tüm ailesini bir kazada kaybettikten sonra koruyu aile ile yaşamaktadır. Sosyal, biraz agresif ama hayatı yaşamayı seven bir gençtir. Ve bu ikili öleceklerini öğrendikten sonra Son Arkadaş isimli uygulamada tanışır. Bu noktadan sonra olaylar gelişmeye başlar. Rufus, Mateo’yu saklandığı odasından çıkartır ve son saatlerini birlikte geçirmek için yollara düşerler. Sevdikleri ile vedalaşmaları, yapmak isteyip yapamadıkları, son arzuları ve korkularının üstüne gidişleri ile ilerliyor kitap. Serinin ilk
Ve Sonunda İkisi de ÖlürAdam Silvera · Pegasus Yayınları · 20194,081 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
9/10
·344 syf.··
2026 28. kitabı
Keigo Higashino - Mucizeler Bakkalı Namiya Arkadaşlar bu kitaba bayıldım Yazarın anlatımı, karakterlerin derinliği ve kurgunun her bir detayı beni büyüledi. Fantastik bir yanı var kitabın ancak genel tema insanın yaptığı seçimler ve sonuçları ile ilgili. Aldığımız her karar hayatımızı etkiliyor ve bu kitap bunu bana bir kez daha gösterdi Japon kültürüne ve tarihine dair güzel detaylarda vardı kitabın içinde. Bu yönünü çok sevdim. Okurken bir çok bilgiyi cebe attım diyebilirim İnsanı düşündüren, duygulandıran ve cezbeden bir kitap kesinlikle Spoiler Alert Kitap 3 hırsızın terk edilmiş gibi görünen bir bakkala girmesi ile başlıyor. Girdikleri bu yer Bakkal Namiya ve bir süre posta kutusuna düşen bir mektup ile her şey değişmeye başlıyor. Shouta, Atsuya ve Kohei üçlüsü mektubu okur ve bunun fikir almak isteyen birine ait olduğunu anlar. Üç kafadar mektuba cevap yazmaya karar verdikten sonra ise işler ilginç bir hal alır çünkü mektup geçmişte yaşayan birinden gelmektedir. Ve bakkal Namiya’nın sınırları içerisinde zaman sandıklarından farklı işlemektedir. Bakkal Namiya’nın sahibi Yuji şaka yollu başlayan dert mektuplarına ciddi cevaplar vererek insanların hayatlarına dokunmak ister. Bir süre sonra şehir efsanesine dönüşen bu durum bir sürü mektubun gelmesini sağlar ve insanlar aldıkları cevapları kendi hayatlarına ışık olarak kullanır. Yuji ölmeden önce, ölümünün 33.yılında dert köşesinin tekrar açılacağını ilan eden bir vasiyet bırakır ve o gece bizim 3 kafadar o dükkana girerler. Kitap bir kaç farklı kişinin hayatlarını ve Bakkal Namiya’dan aldıkları tavsiyeleri bölüm bölüm anlatıyor. Her hikaye bir başka zamana sürüklüyor insanı. Benim favorim ise kesinlikle Balıkçı Müzisyen oldu. Sonuna geldiğimde gözlerim doldu resmen. Her bir hikayenin ve karakterlerin
Mucizeler Bakkalı NamiyaKeigo Higashino · Athica Yayınları · 202673 okunma

Emre U.

, bir kitap okudu
10/10
·504 syf.··
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Nisan 2026 22:39
·
2026 30. kitabı
Adam Silvera
8.3/10 · 151 okunma
8/10
·392 syf.··
2026 26. kitabı
Sizlere çok güzel bir fantastik ile geldim bugün veeee yazarı bir türk Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve ben kalemine bayıldım. Kurgudan kaynaklı mı bilmiyorum ama okuması aşırı keyifli bir kitap oldu benim için. Fantastik sevdiğim bir tür zaten ve bu kitapla tanıştığım için aşırı mutluyum. Serinin devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Ulu Ağaçata’nın gölgesinde yaşayan Orman halkı, Ölüm Kraliçesinin dönüşü ile kendini bir bilinmezliğin içinde bulur. Krallığın yegane amacı yaşam küresini kötü güçlerden korumaktır. Prenses Niora ve Kraliçe Manoliya, prens Renqai’nin desteği ile baskından kurtulur ve Kral Çınar’ın talimatı üzerine Gezginler Yolunda bulunan Pataklayanak hanına gitmek üzere yola çıkarlar. Krallığı kurtarmak için çıktıkları bu yolculukta bir çok engel olmasına rağmen yeni insanlar ve bilmedikleri gizemler ile yolları kesişir. Kendi diyarında hain ilan edilen Prens Aegri, bir isimsiz olan Fırtına, bir mininine olan Pıtırık dörtlüsü binekleri zıplayan Keçi Zippo ile Keşfedilmemiş topraklarda gayeleri Ortak Şehir’e ulaşmak iken bir çok macera atlatırlar… Yolculuklarını okumak ve onlarla birlikte evrenin detaylarını keşfetmek aşırı keyifliydi Ekibin her bir üyesi ve kurulan evrenin detayları çok güzel işlenmiş. Özellikle Fırtına ve Pıtırık favori karakterlerim oldu. Ama en çok Aegri ile bağ kurdum. Çünkü fazlasıyla yanlış anlaşılan ve haksızlığa uğrayan bir adam bence :( Fantastik seven herkesin kesinlikle okuması gerektiği bir kitap. Ben gözüm kapalı kefil oluyorum arkadaşlar
Son Küre KoruyucularıErsadık Kurtoğlu · Ulysses Yayınları · 202513 okunma
7/10
·196 syf.··
2026 25. kitabı
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı. O yüzden beklentim yüksek başladım ancak pek istediğim karşılığı bulamadım maalesef:( Yazarın anlatımı akıcı ve güzel ilerliyor bu açıdan bir şey diyemem. Sayfalar akıp gitti resmen. Ancak kurgusal olarak korku türünde satışa sunulmuş bir eser olmasına rağmen korku öğeleri beklediğimden çok daha azdı. Bu durum beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Kitabın ilk başlarında korkuyu hissettirmiş yazar bir kaç yerde ancak bir noktada hiç yok ve sonlara doğru bir kaç bölümde yine var. Ama daha fazla olabilir miydi? Bence kesinlikle evet Kitap sekiz arkadaşın bir bungalov tatilinde yaşadıkları paranormal olaylar üzerine kurulu. Okuması keyifli karakterler vardı ancak bir çok karakter ile bağ kurmakta zorlandım. Kısa bir kitap ve sekiz kişiyi ayrı ayrı okurken birisine odaklanmak pek olası değildi benim için. Bir de karakterlerin sorgusuzca olayların içine dalmasına aşırı sinir oldum. Hera karakterine çok güldüm sebepsizce. En az okuduğumuz oydu ama bende ayrı bir yer tuttu karakter. Mitolojik bir varlık var hikayede ancak çok az bahsediliyor ve ben okurken merak ettim. Biraz daha detaylı anlatılabilirdi bence. Bu da kurguyu daha korkutucu bir noktaya taşırdı diye düşünüyorum. Toparlamam gerekirse okunabilir bir kitap mı? Evet. Ancak benim gibi beklentinizi yüksek tutarak okursanız hayal kırıklığı yaşabilirsiniz. Hafif korku, biraz gençlik, biraz kamp hikayesi sevenler kesinlikle kitaba bayılacaktır.
1K
KoridorLordist · Eldra Yayınları · 20259 okunma