“İnsanlar delidir! Neyi niçin yaptıklarını bilmezler. Beyinlerinde bir diktatör vardır, onları hormonları yönetir ama bunun farkında olmazlar, kendi iradeleriyle davrandıklarını sanırlar.”
Elma güneşte pişerken tat alıyor, bu durumda öğretmenin de sınıfta pişmesini bekleyeceğiz sanırım. Kaç yıl beklemeli peki, biraz daha pişerse sorun olur mu? Dalında çok kalırsa kurtlanır mı? Emekli olunca yere mi düşer, yoksa en iyi elma, emekli olmuş elma mıdır?